Модуль CRM створений, щоб ви мали змогу записувати та планувати комунікацію зі студентами, батьками, компаніями та потенційними студентами.
Існує 2 головні секції в меню:
- ЗАВДАННЯ – адміністратори школи можуть створювати завдання як нагадування для себе або для інших адміністраторів, які побачать завдання як тільки увійдуть у свій обліковий запис.
 - ЛЮДИ – усі наявні контакти: студенти та контакти компаній (як архівовані, так і не архівовані), автоматично з’являються у списку CRM. Ви також можете додати потенційних клієнтів, які не є студентами. Ви знайдете більше інформації тут.
 
У цьому посібнику ми розглянемо завдання.
Завдання:
Коли ви відкриваєте Завдання, невиконані завдання будуть призначені вам за замовчуванням.
- Невиконані завдання.
 - Ваше ім’я
 - Фільтри та налаштування
 - Завдання
 
Ви можете змінити пункти, які з’являються, закривши поля. Натисніть на “X” або скористайтесь фільтрами та налаштуваннями й завдання з’являться і центрі екрана.
Створення завдання:
Натисніть на “Додати завдання” (див. пункт 5 вище).
- Оберіть тип завдання.
 - Додайте заголовок
 - Оберіть дату, коли необхідно виконати завдання.
 - Час та тривалість є необов’язковою опцією.
 - Додайте опис.
 - Оберіть із випадаючого списку адміністратора для якого призначене завдання.
 - Оберіть студента або компанію, до якого застосовується завдання.
 - Натисніть “Зберегти & Закрити”
 
Створення картки:
Після того, яки ви натиснули на “Зберегти & Закрити”, буде створена картка:
- У списку в центрі екрана.
 - Заголовок
 - Адміністратор школи, для якого призначено завдання.
 - Студент або компанія.
 - Статус і кнопка редагування.
 - Примітка про завдання.
 
Якщо ви хочете відредагувати або відмітити завдання як виконане:
- Натисніть на це поле.
 
Або
. 2. Натисніть на “Редагувати завдання” і потім на “Позначити як виконане”:
Завдання та картки:
Усі завдання, які ви створюєте для студента або компанії, з’являться на їх картці “Графік”, щоб ви мали історію комунікації й т.д.






