Для того, щоб запустити академію з нуля, необхідно багато мужності, терпіння та часу. Є певні аспекти, які ви маєте опрацювати правильно, щоб ваш проєкт став успішним. 3 основні причини невдач мовних шкіл: – недостатнє дослідження ринку; – нездатність виділити себе серед інших; – відсутність достатньої кількості коштів. Тому ми розглянемо деякі фактори, на які варто […]
Можливо, питання має бути таким: «Чи можу я собі дозволити його не мати?», адже на постійно прогресуючому конкурентному ринку дуже важливо знайти нові засоби для того, щоб виділити свою мовну школу серед натовпу інших, які виборюють увагу потенційних студентів. Відеомаркетинг не є дивиною, але він, безперечно, доводить, що є потужною та ефективною частиною маркетингової стратегії. […]


